بهترین و قانونی ترین سایت در آمد زایی از اینترنت برای همه
نوشته شده توسط : memol


?- ثبت نام با لينک دعوت (با کليک روي لينک آدرس عضويت و پر کردن فرم ثبت نام .البته توجه کنيد شما هيچ پولي نمي پردازيد ولي مي توانيد تا ماهيانه ???????? تومان حقوق دريافت نمائيد.)


?- دانلود ticker bar


3- معرفي اعضاء و دريافت حقوق ماهيانه   - شما در اين سايت استخدام مي شويد .


2- حقوق ماهيانه دريافت مي کنيد.


3- دوستانتان فقط از طريق لينک دعوت شما مي توانند عضو شوند .


4- درآمد شما به صورت تصاعدي بالا مي رود.


5- اين سايت تنها سايتي است که سقف درآمد بالايي دارد. سقف درآمد اين سايت ماهيانه مبلغ 100000 دلار است.


6- رشد زير مجموعه هاي شما به صورت تعادلي نيست که يکي از امتيازات اين سايت است که در کمتر سايتي ديده مي شود .


7- ثبت نام دراين سايت رايگان است که بهترين مزيت آن است .


اين سايت براساس جذب زير مجموعه به شما پورسانت مي دهد که پورسانت آنها مثل حقوق است يعني دائمي است . توجه کنيد دوستان يا افرادي را که شما عضو مي کنيد بايد حتما از طريق لينک دعوت شما عضو شوند تا ثبت نام آنها کامل باشد حقيقت اين است که آنها مي توانند از طريق لينک شما عضو نشوند و مستقيما وارد سايت گرين هورس شوند و ثبت نام کنند ولي امتياز و پورسانتي دريافت نمي کنيد و بايد حتما از طريق لينک دعوت شما که درباره اش در ادامه توضيح مي دهم ثبت نام کنند. 


ممکن است از خود بپرسيد که چرا اين سايت اينقدر خوب پورسانت ميده و آيا ور شکست نمي شه ؟ بلي سوال خوبي کرديد بايد بگويم که نه.. ببينيد اساس کار اين سايت تبليغات کمپاني هاي بزرگ جهان است و هر چقدر که اين سايت بيننده و عضو بيشتري داشته باشد و مردم بيشتر با اين سايت آشنا باشند اين سايت تبليغاتي معروف تر مي شود و کمپاني هاي بيشتري تبليغاتشان را به اين سايت مي دهند و اين سايت بابت تبليغات از اين کمپاني ها که تعدادشان بي شمار است مبلغ کلاني از آنها مي گيرد و درصدي را هم به اعضاي خود مي دهد و بقيه اش سود خودش است که اصل سود را شرکت گرين هورس مي برد. البته نا گفته نماند که شما هم سود کلاني را مي توانيد داشته باشيد. اميدوارم که قانع شده باشيد. عملکرد اين سايت را مي توان به حوض آبي تشبيه کرد که از يک طرف سطل سطل آب (سود سايت بابت تبليغات) وارد حوض (صندوق سايت) مي شود و از طرف ديگر پيمانه پيمانه آب ( حقوق و پورسانت اعضا ) از آن خارج مي شود در اين حالت نه تنها آبي از حوض کم نمي شود بلکه به آن اضافه نيز مي شود . 


طريقه پورسانت دهي در اين سايت به صورت زير است: باز هم مي گويم که


ثبت نام در اين سايت رايگان است که بهترين مزيت آن است و هيچ ارزي از مملکت خارج نمي شود بلکه ارز وارد هم مي شود پس نه تنها قانوني است بلکه کمک به اقتصاد کشور نيز هست.


مرحله: تعداد افراد مورد نظر و پورسانت حاصله از اين تعداد افراد :


 


level1 يا مرحله اول: 10نفر پورسانت1 دلار در ماه


level2 يا مرحله دوم: 100نفر پورسانت 10 دلار درماه


level3 يا مرحله سوم: 1000نفر پورسانت 100 دلار درماه


level4 يا مرحله چهارم 10000 نفر پورسانت 1000 دلار درماه


level5 يا مرحله پنجم 100000 نفر پورسانت 10000 دلار درماه


level6 يا مرحله ششم 1000000نفر پورسانت 100000 دلار درماه   همانطور که در بالا مشاهده مي کنيد مثلا اگر تعداد افراد در مرحله چهارم فقط 10000 نفر برسند شما مبلغ 1000 دلار(معادل 1000000تومان) پورسانت آن هم به صورت هر ماه دريافت خواهيد کرد. اگر تعداد افراد در مرحله ششم به 1000000 برسند شما مبلغ 100000 دلار (معادل 100000000 تومان) آن هم به صورت هرماه دريافت خواهيد کرد که سقف درآمد شما است . ممکن است با خود فکر کنيد که عضو شدن 10000 نفر کار مشکلي است بايد به شما بگويم اشتباه فکر کرديد ببينيد شما فقط 10 نفر را عضو مي کنيد که کار خيلي خيلي خيلي راحت است چون که رايگان است و تا اينجا 10 نفر , اول شما تکميل مي شود خوب حالا تخمين بزنيد که هر کدام از اين 10 نفري که شما عضو کرده ايد فقط 10 نفر راعضو کنند که براي آن ها کار راحتي است و زير مجموعه هاي شما کلا به 100 نفر ارتقاء پيدا مي کند و مرحله دوم شما نيز کامل مي شود. و بهمين ترتيب تا مر حله ? و آيا مي دانيد شما سايت آنها را به چند نفر معرفي مي کنيد و اين کمپاني از طريق شما چقدر معروف مي شود و با معروف شدن آن کمپاني چه سود کلاني نصيبش مي شود آيا تا به حال به اين موضوع فکر کرده بوديد خوب ممکن است اين سوال براي شما پيش بيايد که پول ما چگونه پرداخت مي شود؟ بله درست است پول شما به وسيله چک به آدرستان ارسال خواهد شد و چک را مي توانيد به راحتي با بانکهاي طرف قرار داد آن که ( بانک ملي و بانک رفاه ) است بدون هيچ دردسري نقد کنيد ( پيشنهاد من بانک رفاه است) بايد بگويم اين چک ها را به وسيله پست کلاس يک ايالت متحده براي شما مي فرستند همچنين ماموران پست در ايران خدمات خودشان را ارائه مي کنند و چک شما را به آدرستان مي آورند و هيچ پولي از شما دريافت نمي کنند چون شرکت هزينه هاي پست آن را تقبل کرده است. پس مطمئن باشيد که چک تان به دستتان خواهد رسيد. البته بايد آدرستان را دقيق بنويسيد .


شما مي توانيد بعد از اين که 90 دلار کسب کرديد تقاضاي چک بکنيد تا آنها چک را براي شما ارسال کنند . اگر سوالي داريد ايميل دهيد و  ثبت نام کنيد حتما عجله کنيد تا در کمترين زمان به هدف خود برسيد.اما قبل از آن اطلاعات کاملتري بهتون ميدم که جاي شک و شبهه اي نباشد. اين اميد را ميدهم که در اين شرکت دختر خانم 27 ساله اي شرکت کرده که توانسته بعد از 11 ماه به 100 ميليون تومان پول برسد .فراموش نکنيد براي عضو گيري از هر خلاقيتي استفاده کنيد. يا با مسيج، بولوتوث ، ايميل ، چت يا حتي سي دي. ميتوني همه اين مطالب را روي سي دي بزنيد و به دوستان و آشنايان بدهيد.فراموش نکنيد از هر کامپوتر فقط يکبار ميشه ثبت نام کرد اگر بيشتر ثبت نام کنيد اکانت شما ميسوزه و ديگه پولي نميگيريد .اينو مطمئن باشيد چون عضويت رايگان است به راحتي ميتونيد عضو بگيريد.  ثبت نام با اين لينک امکان پذير است. حتما ادامه مطلب را در بالا بخوانيد اگر بازم سوال داشتيد من در خدمتم ايميل بديد.  با آرزوي موفقيت براي همه شما عزيزان

 

 

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

 




:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: